Fake, fake, fake ..

Godmorgon!! Är nyvaken och sitter i min säng. Ska snart börja röra lite på mig, käka frukost, osv.. Kör en osminkad dag idag, eftersom mina finnar inte har förbättrats. Så om ni ser ett spöke med finnar idag så är det nog jag ;) Är blek som snö, men vill inte sola för vill inte få pigmentfläckar och allt dedär som solarium ger.. Får helt enkelt stå ut med att vara så blek ..
Nog om det, nu ska jag ta och käka frukost så bloggar nog senare, här kommer en bild på vad jag höll på att fipplade med igår:
osminkad o ofräsch jagvet, men fake eyelashes är så jävla snyggt!!

Kommentarer
Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej fina du ;) Vill bara påminna dig att du fortfarande kan vara med och tävlar om dagens blogg. (om inte redan är med) 4 vinnaren utses ikväll! :)



http://sense.webblogg.se/2012/january/vinnaren-bli-dagens-blogg-9.html



Ha en bra fortsätt dag! :)



Blogg: http://sense.webblogg.se/
2012-01-15 @ 13:49:56




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback